Siparişlerim
S: Siparişime ait faturayı nasıl ve kime göndereceksiniz?
C: Faturanız sipariş alıcısına teslim edildikten sonra e-fatura olarak sistemde kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir. Faturanız siparişin alıcısına gönderilmemektedir.
S: Siparişimin belli bir saatte teslim edilmesini talep edebilir miyim?
C: Siparişlerimiz, güzergaha bağlı toplu dağıtımlar halinde yapıldığından net bir teslimat saati veremiyoruz.
S: Siparişim teslim edilirken alıcı yerinde bulunmazsa ya da adres yanlış/yetersizse nasıl bir yol izlenir?
C: Siparişinizde adres hatası olması ya da alıcının yerinde bulunmaması durumunda tarafınıza sistemde kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden ulaşılacaktır. Talebinize göre ücretiniz iade edilecek veya siparişiniz tekrar dağıtıma çıkarılacaktır.
S: Hazırlanan siparişime ürün ekleyebilir miyim?
C: Sepetinize eklediğiniz ürünün yanında size sunduğumuz sınırsız seçenekte yan ürün alternatifleri ile Hediye Kutunuzun içeriğini tamamlayabilirsiniz. Ödemesi tamamlanan siparişler için ek ürün ekleme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
S: İleri tarihli sipariş verebilir miyim?
C: Henüz öyle bir hizmetimiz bulunmamaktadır.
S: Siparişimdeki not metnini güncelleyebilir miyim?
C: Hediye Notu güncellemeleri için sipariş numaranız ile birlikte yeni hediye notunuzu info@hediyehemen.com'a e-posta göndermeniz gerekir.
S: Siparişime ait alıcı-gönderici telefon numarasını nasıl değiştirebilirim?
C: Siparişiniz numaranızı ve değiştirmek istediğiniz cep telefon numarasını info@hediyehemen.com e-posta adresine iletebilirsiniz. Gerekli güncelleme destek ekibimiz tarafından yapılacaktır.
S: Siparişime not kartı ekleyebilir miyim?
C: Siparişinizi ödeme işlemi öncesinde ‘Sipariş Notu’ bölümüne dilediğiniz metni yazıp siparişinizi oluşturabilirsiniz.
S: Siparişimde adresi nasıl değiştirebilirim?
C: Değiştirmek istediğiniz adresi info@hediyehemen.com e-posta adresine sipariş numarasıyla beraber göndermeniz gerekmektedir.
S: Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?
C: Aynı gün teslim edilecek siparişleriniz için sipariş numaranızı info@hediyehemen.com e-posta adresine göndermeniz gerekmektedir. Kargolu siparişlerinizi sisteme kayıtlı e-posta adresinize gönderilen kargo takip numarası ile linkten veya web sitesinden kargo takip numaranız ile takip edebilirsiniz.
Teslimat & Kargo
S: Fotoğraf Baskı ürünlerinde siparişim ne zaman kargoya verilir?
C: 10.00 öncesinde verilen siparişler aynı gün kargo ve kuryeye teslim edilir. 10.00 sonrasında verilen siparişler ise bir sonraki iş günü kargoya teslim edilmektedir.
S: Özel kurye ile dağıtıma çıkan sipariş teslim edilemediğinde ne olur?
C: Siparişinizde adres hatası olması ya da alıcının yerinde bulunmaması durumunda tarafınıza sistemde kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden ulaşılacaktır. Talebinize göre ücretiniz iade edilecek veya siparişiniz tekrar dağıtıma çıkarılacaktır.
S: Dağıtıma çıkan kargo teslim edilemediğinde ne olur?
C: Hatalı / eksik adres, alıcının adreste bulunamaması gibi durumlar sebebi ile alıcısına teslim edilemeyen kargo gönderileri depomuza iade olarak geri dönecektir. Siparişiniz 3 gün boyunca şubede bekletilir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi hediyehemen.com Operasyon Merkezi adresimize geri gönderilir. Siparişiniz, tarafımıza teslim edildikten sonraki 3 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılır.
S: Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?
C: Kargolu siparişlerinizi sisteme kayıtlı e-posta adresinize gönderilen kargo takip numarası ile linkten veya web sitesinden kargo takip numaranız ile takip edebilirsiniz.
S: Kargolu siparişim ne zaman alıcısına teslim edilir?
C: Siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo şirketinin yoğunluğuna bağlı olarak 1-3 iş günü içerisinde teslim edilecektir
S: Bugün sipariş versem siparişim ne zaman kargolanır?
C: İstanbul dışındaki iller için hafta içi (resmi tatiller dahil değildir) 14.00 öncesinde verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir. 14.00 sonrasında verilen siparişler ise bir sonraki iş günü kargoya teslim edilmektedir. Cuma günü 14.00’ten sonra cumartesi günü 9.00’a kadar verilen siparişler cumartesi günü kargoya teslim edilir. Cumartesi günü 9.00’dan sonra verilen siparişler ise pazartesi günü kargoya teslim edilir.   
S: Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?
C:  Sürat Kargo ve Yurtiçi kargo firmaları ile gönderim sağlıyoruz. Yurtdışı gönderilerimizde UPS Turkey ile gönderim sağlıyoruz.
İptal ve İade
S: Kişiye Özel baskılı ürün içeren siparişimi nasıl iade ederim?
C: Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan kişiselleştirilmiş ürünlerde hasar durumları haricinde iade kabul edilmemektedir.
S: Siparişim hatalı / hasarlı teslim edildi, ne yapmalıyım?
C: Kutunuz hasarlı olarak teslim edilirse, kutunun (hasar gözükecek şekilde) görselini info@hediyehemen.com ile paylaşmanızı rica ederiz. Böylelikle hasarlı ürün için telafi ürün kaydı oluşturulacaktır.
S: İade/iptal yaparsam geri ödemesi ne zaman yapılır?
C: İptal veya iade edilen siparişlerinizin ücret iadesi, banka kartı ile yapılan alışverişlerde 7-10 gün, Kredi Kartı ile yapılan alışverişlerde 1-3 iş günü içerisinde bankanıza yansıyacaktır.
S: Siparişimi nasıl iade edebilirim?
C: Siparişinizi iade etmek isterseniz kutuyu size geldiği şekilde ................... anlaşma kodunu kullanarak Yurtiçi Kargo ile bize gönderebilirsiniz. Siparişiniz bize ulaştığında gerekli incelemeler yapıldıktan sonra ücret iadeniz 7-14 iş günü içinde gerçekleşecektir. Sadece standart ürünler için geri iade yapılabilir. Kişiye özel ürünler için geri iade kabul edilmemektedir.
S: Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
C: İptal etmek istediğiniz siparişinize ait numarayı info@hediyehemen.com adresine e-posta ile gönderebilirsiniz.
Kurumsal Sipariş
S: Toplu veya kurumsal sipariş vermek için ne yapmamız gerekir?
C: Değerli ekip arkadaşlarınız, iş ortaklarınız, müşterileriniz için toplu veya kurumsal sipariş taleplerinizi İletişim sayfamızda bulunan iletişim formunu doldurup bizimle paylaşabilir ve aynı gün iletişime geçebilirsiniz. Uzman satış ekibimiz sizinle 2 saat içerisinde iletişim kuracaktır.
Ödeme ve Fatura
S: Fatura bilgilerimde değişiklik yapabilir miyim?
C: Değişiklik talepleriniz faturanızın kesileceği tarihe kadar yapılabilmektedir. Yanlış isme/şirketi adına kesilen faturalarda da, fatura kesildikten sonra değişiklik yapılamamaktadır. Değişiklik yapmak istediğiniz faturanıza ait sipariş numarasını ve değiştirmek istediğiniz bilgileri info@hediyehemen.com e-posta adresine iletebilirsiniz.
S: Şirkete fatura kestirmek için ne yapmalıyız?
C: Siparişinizin faturasını şirkete kestirmek istiyorsanız ödeme sayfasındaki fatura tipini kurumsal olarak işaretledikten sonra şirket için gerekli alanları doldurarak sipariş vermeniz yeterlidir.
S: Siparişimde fatura gönderilir mi?
C: Siparişinize dair hiçbir fatura kargoda gönderilmez. Faturanız e-fatura olarak e-posta adresinize gönderilecektir.
S: Taksit seçenekleriniz nelerdir?
C: Tüm kredi kartlarına taksit seçeneğimiz bulunmaktadır.
S: Ödeme seçenekleriniz neler?
C: Sipariş adımında ödeme sayfasında karşınıza çıkan Kredi Kartı/Banka Kartı, Kapıda ya da Havale/EFT ile ödeme yapabilirsiniz.
Üyelik ve Hesap
S: Birden fazla adres kaydedebilir miyim? / Kayıtlı adreslerimi nasıl düzenleyebilirim?
C: Henüz öyle bir hizmetimiz bulunmamaktadır.
S: Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
C: Giriş ekranındaki şifremi unuttum butonuna tıklayabilirsiniz. Yeni bir şifre oluşturmanız için belirttiğiniz e-posta adresinize bir bağlantı göndereceğiz. Bu bağlantı üzerinden bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
S: Şifremi değiştirmek için ne yapmalıyım?
C: Şifre değişikliğinizi Hesabım > Hesap Detayları sayfasından gerçekleştirebilirsiniz.
S: Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
C: Evet, sitemiz üzerinden yalnızca e-posta adresinizi girerek üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz. Alışverişiniz ile ilgili kargo takip numarası, sipariş detayları gibi bilgilerinizin iletilmesi için aktif kullandığınız bir e-posta adresi belirtmeniz yeterli olacaktır.